Translate

четвртак, 24. мај 2012.

Kolačići za mog najboljeg prijatelja Badija :)))

Kolačići za mog najboljeg prijatelja Badija :)))




Moj Badi obožava slatko a svi znamo da psi ne smeju da jedu čokoladu :) Zato sam ja odlučila da mu napravim keksiće koji su zdravi. 

Za ove keksiće vam je potrebno:

2 solje brašna,
1 šolja mleka,
1 jaje,
1 banana,
1 kašikica margarina,
1 prašak za pecivo,
i modle za vanilice,
pola kesice vanil šećera,
sameljite dve šolje voćnog muslija.



Izmiskujte mikserom jaje, bananu i dodajte brašno i mleko i posle toga dodajte musli i margarin, prašak za pecivo i vanilin šećer.



Onda na radnu površinu pospite brašno i umesite testo.  Oklagijom razvucite testo i modlama vadite oblike. 





U tepsiju masni papir za kolače i ređajte oblike jedan do drugog, zagrejte rernu na 220 stepeni i pecite 20- 30 minuta. 







i badije drugar Bili je jeo kolačice :) 




PRIJATNO DRUGARI :))))))))))))))))))))))



4 коментара:

  1. Анониман1. јун 2012. 08:57

    divan recept... ove kekse cu naparviti za svoju Lunu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. slobodno :) čak i mačkama se dopada :) samo manje minuta ih peci u rerni jer su moji malo tvrdi ali Badi se snalazi :)))

      Избриши
  2. Moracu da isprobam ovo, mislim da ce se dopasti mojim ljubimcima :)

    ОдговориИзбриши