Translate

петак, 25. април 2014.

URADI SAM *** Pečurke u mom dvorištu *** TUTORIJAL

Svako proleće radim na tome da u mom dvorištu nešto novo napravim i dam mu još lepši izgled :) Možda ste kroz moj blog primetili  da iz ničega volim da napravim nešto, a da je to pritom funkcionalno a i estetski prihvatiljivo. Došla sam na ideju da napravim pečurke od cementa. Evo kako možete da napravite male pečurke od cementa.

Materijal koji vam je potreban je:
- cement
- pesak
- voda
- varjača za mešanje (ja sam za tu namenu koristila mali baštenski ašov).
- posuda za mešanje smese
- posude koje će vam postužiti kao kalupi
- bela i crvena akrilna boja ( ili boja za beton)
- bezbonji lak
- kartonske rolne od celofana ( a može i od wc papira).
- ubodna testera
- skalpel
- malo slobodnog vremena i strpljenja :)



Isecite kartonsku rolnu ubodnom testerom, bilo bi dobro da isečete različite dužine jer će tako biti bolje ( dobićete različite visine pečurki).



Zatim napravite smesu od cementa, peska i vode. Ja sam pravila odnos  cement - pesak 2:1. Npr. Dve kašike cementa i jedna kašika peska i malo vode, da dobijete gustu masu. 

Sipajte napravljenu smesu i kalupe i ostavite da odstoji ceo dan. 


Što se tiče gornjeg dela pečurke, morate da stavite sud  da bi posle mogli to da spojite sa drugim delom pečurke.




Kad se sve osuši, napravite još mao iste smese i zalepite gornji i donji deo pečure.






Obojite belom bojom za beton i ostavite da se osuši.




Posle svega, izlakirajte bezbojnim lakom i ostavite da se osuši. 








Ja sam prezadovoljna mojim pečurkama :) Imam plan da ih imam oko 5,6 ali za sad su i tri dovoljne :) 



Нема коментара:

Постави коментар