Translate

уторак, 8. април 2014.

Stara - nova kutija za nakit (Dekupaz tehnika i shabby chic tehnika)

Svi mi imamo na tavanu ili u ostavi neku staru kutiju, odbačenu i skoro trulu koju smo nekada davno koristili, ali sticajem okolnosti smo je odbacili i izbacili iz svakodnevne upotrebe. Za takve predmete imam sjajnu ideju. Evo kako uz malo truda i mašte, nešto što je odbačeno može da postane predmet koji će vam krasiti vaš kutak u sobi.

Materijal koji vam je potreban je:
- stara kutija
- bela akrilna boja
- šmirgla
- drvofix lepak
- četkice
- salvete
- makaze
- papir za torte
- satenska traka
- heftalica za tapaciranje
- bezbojni lak
- karton
- stare novine
- malo lepka za tapete
- slobodno vreme i malo kreativnosti :)

Evo kako je izgledala kutija, da kažemo PRE:



Prvi korak je da kutiju premažete tankim slojem bele boje i ostavite da se osuši. 



Potom, išmirglate ivice i pojedine delove kutije.... Ja sam želela da dobijem starinski efekat i dobila sam ga. 



E sad sledi lakši deo, željenu salvetu isecite i dekupažirajte na kutiju. 




Za dalje sam imala dve solucije, da dodam pregrade ili ne. Ipak sam se odlučila da dodam pregrade, isekla sam deblji karton i iskaširala ga kao i dno kutije, jer je bilo u lošem stanju. 
Postupak je jednostavan, iscepkate stare novine, u posebnu posudu razmutite lepak za tapete i dodate malo drvofixa, promešate i zatim umočite svaki novina. 




Posle sušenja, premažite bojom i ostavite da se osuši. Posle kraćeg sušenja boje, zalepite i kartonske pregrade (koje sam takođe iskaširala i obojila istom bojom kao i dno kutije).
Kad sam sve to odradila, dodala sam na stranice malo papira za torte, meni je super ispalo jer mi deluje malo rustično a to mi i jeste bio cilj. Izlakirajte kutiju bezbojnim lakom. 






Isecite malo satenske trake i heftalicom za tapaciranje spojite je sa kutijom. 

Izlakirajte bezbojnim lakom kutiju spolja  i iznutra i to je sve :) 









I evo ovako je izgledala kutije pre i posle, ja sam zadovoljna a vi? :) :)








Нема коментара:

Постави коментар