Translate

среда, 13. јун 2012.

Ukrasne saksije za vaše dvorište :)

Uz pomoć http://www.facebook.com/Artijana videla sam ukrasnu saksiju koja mi se svidela. Medjutim, onda sam ja dobila  ideju da napravim ne jednu već dve ukrasne saksije :D Jer,  sve je lepše u dvoje, pa čak i odmor na klupi  :) 


 Materijal koji vam je potreban:
-  manje i veće saksije
- kanap
- makaze
- skalpel
- akrilne boje
- pištolj sa toplim punjenjem (plastikom)
- malo slobodnog vremena
- dobra volja
- ideja :))













4 коментара:

  1. Veoma simpatično,naročito poza sa prekrštenom nogom.Bravo za ideju.

    ОдговориИзбриши
  2. hvala :))) već sam napisala da sam ideju videla na jednoj kreativnoj stranici na facebook-u, ali sam ja dodala i dečaka :)

    ОдговориИзбриши
  3. E ovo je stvarno strašno dobra ideja. Čestitam, super domišljato!

    ОдговориИзбриши